Thursday 21 June 2012

terkepam

..ruang yang luas, diri bergerak bebas..
namun keupayaan ku terbatas~ -Allahyarham Sudirman-


penat.


penat lawan nafsu daripada lawan setan.


penat jaga hati orang.tapi hati sendiri org blasah cukup2.


kenapa??kenapa??kenapa?? (najwa latip pon menyelit: byk persoalan yang berada 


diminda..bla..bla....aah,,mmg banyak pon.)


penat. cukup. penat.


cukup.sampai.sini.


aku rasa aku perlu keluar..


KELUAR. yes. Keluar dari kepompom yang kepam ni. ahhhhhhhhh.. sesak.


"sayang anak tangan2kan..sayang kucing mandi2kan.. sayang kawan plak nak buat camna..?"


#hati..tolong rrrrrrrrrr bagi kerjasama. 


tolong jangan benci dia. 


tolong jgn tawar lama sangat. 


aku sayang kwn2 aku. KAWAN aku!


masih..dan akan..utk selama2nya~ insyaAllah.. 


sedihnya~  :(



tiada.kaitan.cuma.rindu.naik.gunung. sangat.sangat.
sumpah.

#but I still try to find the good in you..--kareem salama.

yea,,u r good. very good. &,,maybe i am not good enuf 4 yu..

No comments:

Post a Comment