Wednesday 20 June 2012

true false..


dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
tuk bisa menjagai hati ini
tuk selama-lamanya..

mungkinkah esok kita kan bertemu kembali

masihkah ada ruang di dalam hatiku
untuk cinta yang pernah engkau miliki
untuk selama-lamanya~

Di dalam hati selalu tersimpan
rasa yang takkan pernah bisa ku ungkapkan..
*aku spesis yg xpandai nak luahkan apa yg aku rasa..hahaha. aneh weh~ ciss..

*terima kasih kerana bersangka buruk,,(sori kalau salah. tapi instinct ak kuat rasa camni..walaupon aku da byk kali pk positip yg kau bukan spesis camtu..)

*awak xkan tahu saya sayang awak sbb sy suka sayang org senyap2. :) [bila perkataan 'sayang' digunakan,, automatically akan jadi 'saya awak'. sb tu aku malas nak cakap.aneh]

**kalau dia tahu faham yg ak selalu.   banyak. pernah mengalah, bkorban luangkan masa & tenaga utk dia, mungkin dia xmacam tu..MUNGKIN~

**betul jgk kata kau, xikhlas nak buat something kalau xsayang. tapi.tapi.tapi...ikhlas,, manusia xde parameter tepat nak ukur..bagi aku, aku nak buat je,,sbb saya sayang semua, termasuk awak!* [sila rujuk diatas]..ikhlas x ikhlas DIA je dapat baca dgn tepat. 

**salah aku jugak,,selalu buat kau xtahu..maaf..

**maaf,,kalau aku da xde suara..hati tawar..macam biskut tiger yang xde gula..

da lah..malas nak layan..malas. malas. & malas. hahaha. biakan dia dengan labu-labunya dan aku dengan kentang2ku.. waa bestnya dapat makan karipap kentang + cekodok labu..woh!

jom layan gambo~

^^




#gambo2 xperlu  letak caption. rosak mood.

#kena lagi byk blajo teknik komunikasi yg berkesan..yeah! blajo jgn xblajo.

1 comment:

  1. kurus??:) yes experiment ilusi optik bjaya!..ahahaha

    hati tawaq,,susah nak maniskan balik..ahahahaha.makan masa kot~ tp syg xpnh hlg..pudar sikit jaa.. :)

    hg pon jg hati..jg diri.

    ReplyDelete